måndag 6 april 2015

underbar helg

ja helgen har varit mysig. i fredags hade vi lite grillning på dagen o allmänt trevligt o på kvällen stack vi ut och ut o åt på max och sen upp i stadsparken o lekte o kollade lite på utsikten med. och jag klättrade runt med barnen i lekparken.

sen på lördagen va de påskfest hos svärmor där de blev god mat och satt o pratade mer eller mindre hela dagen.

söndagen blev ganska lugn vi va ute o rastade lite barn och hundar hehe. sen va de ganska lugnt. blev en kaffe o fika hos syster och byte av lite barn.

idag började vi med att fylla ett släp med skräp! så nu är gamla trasiga leksaker o mögliga mattor kastade! ska med de till tippen dock men nu är de klart för att åkas iväg med.

så de va la denna helgen. men jag satt o kollade lite på min gamla blogg från 2008 o fram typ. va mysig den va o läsa de kunde vara allt från skitsaker till mer intressanta saker. så jag funderar på att skriva om va som faller mig in. med andra ord de kan vara vad jag gjort till ett kläd tips eller va jag nu kommer på. :D hoppas bloggen blir trevlig att läsa då :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar