fredag 29 november 2013

Vecko uppdatering

Idag kör vi på med ett blogginlägg tror jag allt! men vad ska man skriva om när man inte gör så mycket nytt om dagarna jo man repiterar

Måndags : då var de öppna förskolan men då fick tuva pyssla lite vilket hon tyckte va jätte roligt :D tur vi har bodil som vi kan gå till o leka av oss!

Tisdagen : Då fick jag för mig att börja städa och gjorde så! så köket blev helt klart o sen har jag gjort en lista att bocka av när jag är klar med ett ställe :D så allt ska bli städat! dock får jag börja om i köket dagligen men ska få hjälp av henrik i helgen att röja upp huset lite så kanske jag kan få upp lite julpynt med som ska vara uppe till texas födelsedag!

Onsdag : då var de först bodil o sen hem för att äta o sen till stephanie för att leka lite vilket var jätte roligt!

Torsdag : städet fortsatte och vårat sovrum blev avbockat! sen fick vi handla lite och hem o laga MAT, det fick bli kålpudding och kålsoppa på samma gång men jag frös in soppan så det blev 5 middagar till mig, tuva o texas :D ska henrik ha får vi ta upp två helt enkelt! Sen på kvällen fick vi barnvakt av snälla syster! så då bar det av till nässjö en runda för att handla alla julklappar o födelsedags presenter :D så nu är vi nästen helt klara vi behöver något som julharen ska komma o lämna i deras strumpor bara sen så en innerkudde till texas med sen är de klart :D

Fredag : det är idag det och jag har fortsatt med att städa lite men det går trögt! sen kommer tvillingarna idag med så undra vad vi ska hitta på med dem?! jaja i värsta fall kan man alltid ringa syster o fråga om de vill leka lite :P hehe

Trevlig helg om vi inte hörs mer innan nästa vecka puss o kram

Ps i morgon kommer en överraskning att avslöjas i bloggen! Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar