onsdag 6 november 2013

femti böckerna

Jag har just läst ut femti böckerna. jag älskar dem, mycket spänning och så i dem :D tyvärr var det bara 3 böcker! jag hade velat ha mer o hoppas verkligen hon skriver fler böcker! för jag vill veta mer hur de går för christian o ana i sitt liv :D

min man är nog ifs ganska glad :P hehe han har kalla mig för tråkmåns ett bra tag men jag gillar o läsa o har inte varit sugen på tv/film på ett bra tag! o är de inte nu heller så kanske får bli en annan bok?! jag har ju några olästa hemma som jag skulle kunna ge mig på kanske?! eller om jag skulle köpa mig 80 dagar serien o läsa kanske?

denna filmen är något jag funderar på att köpa?!

http://www.ginza.se/product/fifty-shades-of-grey/331442/


o lite vardag på detta med kanske?! ja jag låter de rulla på här hemma, städade huset igår med dammsuga o skura golven, o tvättade 3 maskiner tvätt, vilket jag fortsätter med idag! skillnaden är att jag har lite extra barn här idag som leker lite :D

sen så är de den där veckan!!! den som gör att jag inte tål något! allt går emot mig o jag blir arg för små skit! jag hatar mens!! o värken som följer med den hatar jag ännu mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar