fredag 22 november 2013

uppdatering :P heh

ja va ska jag klottra ner idag?! de är fredag som om ni inte redan visste detta :P heheh men iaf de betyder helg, o då är både skönt, roligt o tråkigt då vi bara har två barn denna helgen vilken kan vara skönt att få vila lite men samtidigt är det tråkigt att inte ha tvillingarna hemma. hur de än är så saknar man ju dem när de inte är här även om de kan gå en på nerverna ibland så man vill strypa dem :P hehe men de är barn de ska göra så med oss vi ska vilja strypa dem ibland för då uppskattar vi så mycket mer när de är snälla o allt bara går bra :D

hmm ja vad vill ni mer veta?! jag börjar äntligen få tillbaka min röst ;) så snart kan jag ta stämma här hemma igen =P hehe vilket innefattar att jag sjunger o har mig som bara den men man ska ju bjuda på sig själv ibland?!

sen har jag gjort en överraskning till henrik tills i kväll med :D så underbart ska de bli ikväll när han får detta då jag vet att han vill ha det :D

på söndag blir det en tur till Farmorn med. hon ska bjuda på tacos efter som emelie kommer hem en runda då :D ska bli kul att träffa henne det var ett tag sedan nu


nej nu får de räcka för denna gången men jag slänger med en härlig jullåt till :P


1 kommentar:

  1. Har du bestämt dig angående operation eller inte? Kram

    SvaraRadera