lördag 15 december 2012

Trött

Vaknade klockan 4 i morse för Texas var hungrig, tyvärr så kunde vi inte somna om sen så nu som först är jag jätte trött :( med en jätte pigg  dotter.. men det är inte lönt att sova nu. vi ska ju åka iväg klockan 10 till jönköping så de e bara tre timmar kvar, snart vaknar Texas igen och är hungrig så jag hinner nog inte mer än slumra till fören jag vaknar igen. så detta kommer nog bli en ganska lång dag men en trevlig dag. vi hade tänkt oss att först hämta Anders för han behöver komma in till jönköping sen så åker vi och hämtar mamma, så blir det att vi ska till Eko, Ikea, Biltema, HM och ur & penn. och så ska vi avsluta med ett besök på Dragon skulle jag tro där vi ska bjuda mamma på lite mat :D de tror jag hon uppskattar :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar