måndag 10 december 2012

BVC o julhandlat

Japp idag har jag varit på BVC och mätt o vägt Texas. han var nu 51½ cm och vägde 3472 g. vilket gör att han har gått upp bra i vikt :D o på längden med det är 1½ cm på en vecka, de tycker jag är ganska mycket :D men allt såg bra ut och i morgon ska vi in o kolla hjärtat på honom om blåsljudet är borta eller om det är kvar, är det kvar ska det göras UL på honom för att se om det är något fel eller inte.

Sen så skulle gubben min köra Anders till jönköping idag så då passade jag på att följa med så vi åkte upp till A6 jag och barnen o där hittade jag en julklapp till Elina, sen till Texas som Tuva får ge honom vilket var 4 par strumpor, hittade även en bok till Tuva som hon ska få av mig och Henrik, sen ska Tuva o Texas få ge sin mormor något litet med. och så det jag haft sådant problem med jag har hittat Henriks julklapp o jag tror han kommer gilla den :D men kan ju inte skriva ut vad han får efter som det händer att han läser lite här inne :P vill ju att han ska bli överraskad på julafton när han får sin fina paket :D så nu är det en julklapp till Tim kvar sen så ska vi köpa till Tindra och Elliot med. och en sak till vet vi att Tuva ska få med. men de blir nog att vi åker och handlar de om ett par dagar :D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar