onsdag 31 oktober 2012

onsdag

Usch idag sitter jag och tänker på förlossningen, inte kul. fattar inte varför jag ska vara så orolig! men vilken dag som kan ju det komma igång man vet ju inte, i natt vaknade jag av värkar men de gick över efter ett tag, men de va ganska täta men efter som dom bara häll i sig någon timme så brydde jag mig inte om att ringa in. men jag är ganska trött idag pga det. sen vaknade henrik på morgonen av sin klocka (tror jag) och självklart vaknade jag till jag med men jag kunde fan inte somna om så låg och vred och vände i sängen men somna kunde jag verkligen inte!



sen idag så är det onsdag och sista oktober. då så är det ju öppna förskolan men vet inte om jag ska gå med tanke på att tuva är dålig i magen o kanske ska få vila lite idag så jag kommer iväg i eftermiddag till mödra iaf. ska in o mäta magen och så. sen tänkte jag hämta ut mitt lägg med för det har ju kommit :D



nu i denna skrivande stund hör jag min lilla tjej vakna till liv så sneglade jag ut lite snabbt genom fönstret och i trädet utanför sitter en lite nyfiken ekorre o kollar in mig heheh vilken lite sötnos.


sen bjuder jag på en liten fin bild på Tuva med :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar