tisdag 9 oktober 2012

att vara mamma

ibland kan jag känna att jag skulle vilja ha 10 ungar här hemma. tänk vad mysigt med så många barn sen kommer man till insikt med små saker så som tvättberget!! jag skulle behöva minst 5 tvättmaskiner och torktumlare! eller alla leksaker som ska plockas upp, och ett senarium när alla har magsjuka!! usch skulle aldrig funka... sen i natt så känner jag att detta räcker gott o väl! i natt kom Tindra in två gånger och det är la en sak men nu så hade jag värkar vilket gör det hela jätte jobbigt, jag kände att jag var så irriterad när jag fick gå upp i natt, dock var jag lugn o så mot Tindra men ändå det är inte kul att känna att man är irriterad. sen så sover ju Henrik så hårt så han märker inte att hon kommer in så han kan ju inte följa med henne tillbaka. så de blir ju jag som får den lotten för jag kan INTE sova när barnen kommer in. för tindra vill sova så nära o de gör att henrik flyttar på sig för han blir varm o ligger o trycker på mig o jag måste kunna röra på mig.. så tacka gud för att vi inte kan få fler barn sen. utan vi kommer ha våra 4 barn.. kanon bra :D


1 kommentar:

  1. Haha så tänker jag med hihi! MEn jag vill iaf ha ett till, doå blir det fyra barn med bonusen varannan vecka. Har ni 2 bilar eller en större? Bara det blir krångligare när man är 6 st i familjen.
    kramar

    SvaraRadera