onsdag 4 april 2012

trött, tröttare, tröttast

okej de där med magsjuka e det värsta som finns de kvittar att jag är frisk nu jag är DÖDSTRÖTT ifs så har jag redan varit uppe i 4 timmar så de e inte så konstigt om man börjar bli trött igen men men.. igår la jag ut en annons på Fejjan och de tog inte lång tid fören jag kunde ta bort den.. max en timma låg den ute :P hehe fejjan e med andra ord bättre än blocket för det jag ska ha iaf :P så igår köpte jag en sulky till tuva för 100 :- o de va exakt en sådan jag ville ha så de kan inte bli bättre men de e tyvärr ingen sele i denna modellen så detta ska vi bygga om lite o köpta bältesatsen till ikeas antilop barnstolar sen e de så skulle de inte funka o vagnen pajjar så vad gör de då får jag la leta upp en annan :P heheh

Denna modellen e de vi köpt men den jag tog var svart och grå.. jag skulle fått en sådan av syrran som mamma köpte till mig när jag föddes men den gick sönder i spärren nu så då sa jag att jag skulle köpa mig en ny istället :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar