onsdag 4 april 2012

Hehe ibland så..

.. är jag inte riktigt klok :P gick in på en blogg jag läser dagligen och gärna flera gånger om dagen om de kommit in nytt varför vet jag inte men jag gillar verkligen att läsa hennes blogg och med jämna mellanrum så skickar jag iväg en kommentar medoch nu så hade hon skrivit ett inlägg och först så tog jag åt mig lite efter som jag läser hennes blogg HELA tiden men sedan visade det sig att det inte var så :P iaf här är hennes blogg


Iaf så hon kan ju ta det som en komplimang att jag läser hennes blogg så ofta och jag lovar jag ska inte terra dig på nätterna med sjuka sms om dina trosor :P de e inte min grej de där men du får nog stå ut med en kommentar eller två på bloggen ibland

1 kommentar:

  1. HAHAHAHA! SÅ skönt du ÄR!!! Jag tar gärna emot porriga sms om mina trosor om nätterna!! ahaha ;P


    Gullig är du!!!! Läser din blogg med. Din & tre andra till. JAg är inte så bra på att läsa andras bloggar.. Det finns så mycket skitbloggar om mode att jag spyr..

    ÄLSKAR bloggar som din som handlar om vardagliga saker så man kan inspireras till att hitta på saker med ungarna, läsa om andra föräldrars sätt att vara med sina barn osv!

    Hemskt mycket tack för inlägget


    Glad pååååsk!!! :)

    SvaraRadera