tisdag 6 december 2011

städ dag

japp igår så städade jag garderoben.. de va dax för det för jag kunde inte gå in i den längre :P heheh så nu är det fint inne i den och så hittade jag MASSA kläder till tuva som ska börja användas nu o några kan hon ha snart... hittade även två fina snusnäsdukar till henne som hon kan ha o dregla på.. en röd o en blå.. tindra o elliot hade nog dem när dom va små så nu kommer dom till användning igen...






Visst är hon fin i dem..

sen blir det nog att packa väskan idag med tills fredag då vi ska till syrran.. behöver ju lite ombyten o pyamas till tuva, extra blöjor sen kan de va skönt med lite ombyten till mig o henrik med..
så ska be henrik när han kommer hem att ta in madrassen till resesängen så jag kan tvätta upp den.. de e ju ett par årsedan den användes :P hehe sen ska de packas täcken och kuddar till tuva med,, så de e lite o tänka på när man ska iväg :P hehe

ne nu ska nog jag ta o avsluta här.. har ju en dotter som vill ha uppmärksamhet,. så ska vi nog ta oss ut i snövädret och promenera lite :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar