tisdag 27 december 2011

Bilduppdatering efter julen

Julafton:

Julkort på barnen 


 Julfina tuva
 Nuzzan vaktar julklapparna
Julgranen med alla klappar
 alla som var där




julklapps utdelning



den 25/12:
 
 Tomten e på gång
 delas ut paket till tuva just på detta kortet
 elliots paket
 dansa kring granen
 sova
 dans
 "ser jag ut att bry mig?"
 glad
 smile
 alla kusiner/sysslingar






den 27/12 

 Lekstugan är äntligen klar som tuva fick i julklapp
 Smile
 Jag och min älsklings fis
 glad
Försöker sig på att krypa lite :D 

så här har det varit de senaste dagarna.. inte så många sura miner om jag ska vara ärlig :D utan allt har varit kanon trevligt men nu är man trött på jul mat och det kommer få bli lite smidigare mat med potatis och sås o så :D mumma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar