måndag 5 december 2011

lite uppdatering

japp så sant som de e sagt så ska de uppdateras lite.. nu så ska vi se. i fredags så började jag baka pepparkakor men slutade efter 2-3 plåtar o fortsatte sedan på lördag morgonen. när pepparkakorna var klara så var det dax att köra barnen till kalas ute på fogelleken och senda hem o ta de lite lugnt o kolla rederiet :P när klickan var halv 4 så åkte vi och postade ett brev o hämtade barnen för att vi skulle på glöggparty.






Sen när det kalaset var klart följde leo med hem för att sova över och tindra sov hos farmor :D

sen på morgonen bytte vi tillbaka alla barnen så lämnade vi tvillingarna hos sin mamma och sen åkte vi och hämtade farfar för att åka o handla julklappar och födelsedags presenter.. tindra och elliot får massa kul saker och tuva får två leksaker, en bok, ett alfabet att ha på väggen och en body med millan på :D. sen åkte vi hem till farfar så slog jag o henrik in alla paketen och så fixade henrik med maten så fick vi kassler med potatis sallad :D

sen när vi åkte hem så köpte vi lite blöjor och välling till tuva sen så va de lite kalas hemma hos anki så fick elina sitt pussel och blev jätte glad för det :D sen så kom snön på kvällen :D
så underbart att den äntligen la sig på backen.. och på natten vid 4-halv 5 så gick jag upp o skulle ge tuva mat o byta en blöja.. o vem får man se i hennes spjälsäng i sitt egna rum då när jag skulle byta blöja.. jo rambou :P heheh


hehe sen så gick vi och la oss igen och rambou fick ligga i min säng :P heheh sen drömde jag lite mardrömmar så jag gick upp men henrik hade redan åkt till jobbet då :P så tog jag ett kort på rambou när han gick ut i snön på morgonen :D

de var allt jag hade att uppdatera frän denna helgen :D puss o kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar