tisdag 8 november 2011

Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram...

ja idag var det den stora dagen för tuva då hon låg på mage när jag la ner henne o vände mig om för att ta tvkontrollen och när jag kollade till henne igen så lår hon på rygg. helt otroligt vad duktig min lilla fis är.



okej för alla som inte inte har barn sedan innan förstår nog inte lyckan i att se sitt barn rulla runt. :P hehe men jag kan säga att lyckan är så sjukt stor att jag SPRANG in i sovrummet för att hämta mobilen för att tala om detta för henrik :P tror inte han fick samma lyckorus som jag när jag fick ett sms med svaret "ja hon är tidig den tjejjen" och jag kände att jag ville skrika ut detta till hela världen :P men han har ju upplevt alla steg med tindra o elliot så de blir kanske inte såå stort då som det är med första barnet..

3 kommentarer: