måndag 7 november 2011

bilder från promenaden








4 kommentarer:

  1. Vill du inte köpa en riktig WP sele till honom? =) Inte alls dyra. Absolut bästa för att inte skada och för att han ska dra tyngden med "rätta" punkter. Kolla på Heras. Super bra!

    SvaraRadera
  2. Detta är en dragsele.. den är köpt för just att dra.. den är gjord för att han ska dra utan att skada sig på något vis så den har ett jämt tryck på bringan.. denna selen köpte jag för att han ska kunna dra lite vagnar o så efter sig med barnen i. och jag ska samtidigt kunna hålla han i koppel...

    SvaraRadera
  3. Okej. Men jag rek ialf en WP sele. Du kommer aldrig att ångra dig. Dom är de bästa och smidigaste. Man kan ha koppel både i selen eller om man föredrar halsband. Hera drar Leja i både vagn och pulka med den. då slipper du också ha massa rep o sånt mellan sele och tyngden. Men du gör ju såklart som du vill. ville bara ge ett tips.

    Beställde min härifrån, och vi är mer än nöjda.
    http://www.hardcoreharness.se/WpSelar.htm

    Du kan ju googla på Wp sele och se vad du hittar. finns såklart mycket billigare alternativ.

    SvaraRadera
  4. okej jag kan ju alltid kolla upp det

    SvaraRadera