fredag 18 november 2011

Usch

Igår så fick min fisa 2 sprutor en i vardera lår :( usch de va inte kul hon började gråta redan när bvc tanten förberedde sprutorna. usch jag tyckte så synd om henne när hon stack henne, hela ungen spände sig när hon blev stucken sen kom skriket. o då skulle hon få en spruta till som gjorde allt ännu värre o hon skrek ännu mer :(

men ännu har hon iaf inte fått någon feber eller andra symtom utan hon har bara varit lite trött i natt.. o de e ju helt okej att de e så :D
så idag så vi åka till jkpg. så ska vi till grolls o handla kläder till henke, sen så ska vill till öob eller ikea o köpa fotoramar till våra förstoringar. o sen blir de ica o handla lite gott till kvällen o när detta är klart ska vi upp o hälsa på mamma lite :D så de blir fullt upp idag men de e kul när man har lite o göra.. o i mon ska henrik hjälpa anders med ett par plåtar på huset o då umgås jag lite med anki så ska jag o henrik baka lite julbak i helgen skulle jag tro :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar