onsdag 26 oktober 2011

Spa dag

i dag så har jag varit på spa och fått massage och sitta i bubbel pol så jag va där en hel timme o bara slappade.. de va så sjukt skönt.. min älskade sambo gav ju mig de i födelsedag present förra året men har inte tagit ut den fören nu :P men nu var de behövligt efter en lång graviditet :D så kroppen mår lite bra nu,,

                                                                                                                                                      

Sen i morgon så ska jag, henrik o tuva åka till ullared :D så nu ska de handlas julklappar och kläder för hela slanten :D det va tänkt att mamma skulle med men hon kunde inte helt plötsligt så vi får åka själva.. men men inget att göra åt de.. 

nehepp nu ska jag nog spela lite.. 
kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar