tisdag 11 oktober 2011

OTROLIGT

Inatt så har tuva sovit hela natten,. hon somnade vid 21 i går kväll efter maten. sen vaknade hon inte fören 7 i dag.. helt sjukt men vad skönt det var för mig att få sova lite :D visst en gång är en gång men man kan ju hoppas på att de blir fler gånger :D så i natt har min skatt sovit 10 timmar.,. hör ni hon är 2 månader om 2 dagar och har sovit 10 TIMMAR.. hon vänder sig om i min o henriks säng om den sluttar lite och kan nästan vända sig på golvet :D håller jag henne i händerna kan hon "stå" rumpan åker lite åt alla håll men hon orkar hålla sin vikt på benen :D sen så kan hon även sitta om man håller i händerna o de e felfritt.. hon älskar att stå i mitt knä o "prata" med mig, skitmysigt att ha en unge i knäet som gurglar o har världens leende.. ikväll så ska jag se om hon o hennes pappa ska bada. beror på om henrik orkar efter som vi ska antagligen till mamma o sätta in en fläkt. men sen kan han garanterat inte bada på 2 veckor men antagligen längre tid.. efter som han opererar sig i mon o får gips..

nehe nu ska jag äta lite frulle

Bilder på tuva kanske skulle passa in






Och så slänger vi in en bild på älsklingen med :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar