onsdag 12 oktober 2011

Härliga onsdag

Jaha då e de onsdag o i dag har min gubbe opererat sig för Carpal tunnel syndrom. envis som han e fick han för sig att han inte skulle ha smärstillande med sig hem. så nu är han påväg in igen för att få de till att sluta göra så förbannat ont. så jag har försökt lugna han här hemma en stund. han har ju varit arg på smärtan o tänkt ta av bandaget vilket inte e så bra..



sen till råga på allt så har jag MENSVÄRK usch vad jag hatar de.. de e första gången sedan Tuva föddes jag har de.. så inte haft de på riktigt på ja nästan ett år :P så hade glömt hur jobbigt ihållande det e :( så jag äter lite glass. hade inte så mkt kvar så får äta upp de :P sen e de ju bara 3 tillfällen i en kvinnas liv de e okej att GROSA i sig godsaker. de e när en kille sårat än, vilket INTE kommer ske så den e utesluten, sen e de när man e med barn eller har mens. så jag har all rätt i värden att mumsa lite i dag. o som alla som sätt mig ha mensvärk innan så vet ni att jag kan vara lättretar o lite grinig eller va man ska kalla de :P hehe men men inte mkt o göra åt de.. härda ut ett tag till.. så länge jag ammar tuva så kan jag ju inte äta cykloF :(


Tuvas namnskylt till vagnen har kommit i dag med :D såhär blev den



sen har hoppgungan kommit upp i dag med :D så tuva har testat denna o tycker den e KANON kul :D hon har hoppat i två omgångar i den o bryr sig inte ens ifall jag åker ifrån henne.. SJÄLVKLART va ju henrik hemma hos henne :P men hon bukar inte gilla att jag går på toa så denna saken va kulig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar