torsdag 11 augusti 2011

imorgon så

imon så är det fredag och den stora dagen är planerad :D hoppas verkligen vi är sugna på att komma ut då.. i natt hade jag värkar som jag vaknade av och har fortfarande värkar men dom är inte så kraftiga så får vänta ett tag till innan jag får för mig att ringa hem gubben :P.. dom kan ju fortfarande avta. det är helt sjukt vad fort graviditeten gått ändå.. jag trodde det skulle kännas som en evighet men jag tycker inte det är så längesedan jag fick mitt positiva testa :D och jag berättade för mina nära o kära och nu så ska bebisen ut.. helt sjukt. men jag längtar mer än vad man kan ana... vill bara krama om den lill* nu.. jag är så sjukt lycklig för detta. allt är perfekt. jag har den bästa sambon man kan tänka sig som jag älskar mer än något annat (får ifs snart dela plats med vårat barn :P) vi trivs i hop och kan prata med varandra om allt utan att det blir jobbigt, vi ska ha ett barn i hop och livet kan inte bli mycket bättre än såhär :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar