torsdag 4 augusti 2011

8 dagar nu

jag vet de kanske låter tjatigt nu men jag är grymt sugen på att träffa våran nya familjemedlem nu.. som ni förstår så e de bara 8 dagar kvar tills skatten kommer ut och idag så har jag spänningar i magen. dom gör inte ont eller så men hela magen drar ihop sig som när man skrattar o spänner musklerna.. typ så fast utan smärta.. hur man nu ska förklara de :P

sen av någon anledning så tycker jag att det luktar jäst bulldeg här hemma i dag :S lustigt jag som inte bakat bullar sedan i vintras.. kanske e dax att göra de igen.. eller någon annan kaka att ha i frysen som man kan bjuda på när alla vill komma och kolla på den lill* får nog bli att gå ut med soppåsen och sedan ta en promenad med rambou innan de blir för varmt och sen hem o baka lite :D tycker de låter som en god ide..

puss o kram mina älskling..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar