onsdag 3 augusti 2011

9 dagar kvar

jaha idag e de nio dagar kvar tills den lill* ska komma ut.. jag hoppas den kommer lite innan. jag är sjukt trött på att vara gravid o allt ska kännas som ett hinder :( jag vill komma ut o röra lite på mig vilket jag inte orkar nu mer än lite korta promenader runt kvarteret :( nu så börjar de även bli jobbigt att resa sig o ta sig ner i möbler vilket gör de nästan omöjligt att ta sig ner på golvet. men jag kan inte stå böjd häller för de gör för ont :( va ska man göra egentligen?!

de e samma sak att man är rastlös hela tiden men man orkar inte göra något som tar de minsta på krafterna. hängde fyra lakan innan vilket gjorde att jag fick gå in o vila lite för jag va trött efter de. men då kommer de ju in att bära o böja sig vilket jag inte orkar nu.. funderar på att ta en promenad med rambou med klöverväskan,,, han går jätte bra med den och är inte alls lika stirrig som han brukar vara när vi är ute o går.. så de funkar bra.. men de får ju bara bli en kort promenad för jag orkar inte gå mkt mer än en halvtimme sen är jag trött och vill vila mig.

jaja hoppas att jag kan skriva nästa gång jag skriver att jag har fått en fantastiskt fin liten pojke/flicka och inte påpeka att jag är trött :P hehe

puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar