fredag 20 maj 2011

underbara natt

i natt så fick jag sova hela natten, vaknade bara en gång av att jag behövde kissa vilket är helt okej.. för jag har inte vaknat av någon hosta o henrik sa att jag knappt hostat alls i natt :D underbart. sen på morgonen så vaknade jag av mig själv vid 0530 och kände mig pigg och utvilad :D och så låg jag kvar o drog mig sen fick barnen på sig kläderna o henrik o barnen åkte och jag satte mig och åt frulle efter som jag va vrål hungrig :P så de slutade med en stor skål fil o två mackor. ibland har man aptit ibland inte :P heh

sen i dag så ska vi åka o handla när gubben min kommer hem. ska bli lite golv och så ska vi ha lite mat till i morgon då mamma kommer :D ska bli lite grillning och så :D tänkte bjuda på potatisgratäng, potatis sallad, grönsallad med fetaost och grillspett med massa olika saker som man kan trycka på :D de kommer bli underbart gott :D

och så i kväll så kommer gina hit med :D hon skulle visst vara med en kompis så hade hennes far frågat om hon inte kunde fråga mig om hon inte kunde få sova hos oss. och visst är det okej :D så hon kommer i kväll men hon ska va här vid 8 på kvällen efter som jag går o lägger mig efter de o vill inte behöva sitta uppe och vänta.. jag är ju så trött på kvällen och behöver verkligen sova då :P

blev visst ett ganska långt inlägg i dag :P heheh men men ibland så :P jag vet att jag inte är kanon på att uppdatera bloggen men när jag väl gör det brukar det komma desto mer :P heh

puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar