onsdag 25 maj 2011

Dax för en uppdate kanske?

jaha nu va de ett par dagar sedan igen jag uppdaterade här inne. det har iof inte hänt jätte mycket. min hostmedicin hjälper inte mer än att jag får sova på natten om jag tar lite astma spray till det med. så blir att ringa läkaren i mon och säga hur de ligger till o så får jag kanske komma upp på en undersökning om det är något allvarligare som jag har kanske?! hmm ja vad mer jo jag va på småstjärnorna igår med systers familj. Sabina o hennes klass skulle uppträda lite så det blev sång dans och roliga historier, dom alla va jätte duktiga och efter det så hade vi med oss lite fika som man skulle ta där nere. så jag hade bakat en tigerkaka o kolakakor och anki hade gaffelkakor tror jag de va så stod hon för dryck :D myyysigt. sen bar det av hem men snart satt vi i bilen igen påväg till sävsjö. jag va lite sugen på choklad (A) hahah men men gravida sug kan man ju inte rå för. sen när jag väl fick min kaka så tog jag en rad från den sen va jag nöjd. så de innebär att jag har massa kvar att mumsa på när suget faller in :D

jaha o i dag så ska vi till jkpg. just nu är henrik med barnen på inskolning på fritids, sen så ska vi äta lite sen jkpg. och då ska han in till sjukan och kolla upp sitt kapaltunnelsyndrom för att det ska kunna opereras lite längre fram :D och undertiden ska jag vara hos mamma. vi ska även till biltema och sen ska vi kanske till sannisen med de beror lite på vad klockan hinner att bli med.

hmm ja jag vet inte va mer man ska skriva :P ska ta lite kort en dag på barnkammaren med kanske o lägga ut här efter som den är mer eller mindre klar nu. kan tänka mig att någon kan vara nyfiken :P måste bara köpa hem batterier till kameran så att man kan ta lite kort för så länge den e död så kan ajg inte ta ett ända kort :P men de e bara två saker kvar att göra där inne o de e att få in skötbordet och så ska jag måla dit snurre sprätt som liten. hittade en bild där han påminner om min kalle kanin jag hade när jag va liten så de blev lite kärlek till den bilden så de blir nog en "kalle kanin" på väggen :P



puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar