torsdag 19 januari 2017

ledig o vabb

ja idag e de vabbdag med sessan då hon va lite febrig.  men har varit lite ledig denna veckan med barnen så i måndags passade  jag på att städa lite här hemma och sen tisdagen tog vi anders och åkte till leos lekland en heldag o hade roligt med rast på mc donalds vilket barnen uppskattade massor o jag o anders blev välrastade vi med haha. vi åkte strax efter 9 o va hemma vid 16 igen hehe.
sen igår när jag hade barnen på dagis så passade jag på att åkaohandla förnästa vecka så de är avklarat förresten av månaden. sen på kvällen blev de simskolan igen o de va roligt de med tyckte barnen. men idag vaknade sessan med feber så hon fårva hemma i dag o i morgon men i morgon tar henrik på sig. så jag får jobba en dag iaf o de e jag som har längst dag i morgon med så....
så idag tänkte jag koka gele o kanske lite saft med :) sen e de det vanliga med mat otvätt som jag har varje dag här hemma..

Puss o kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar