onsdag 9 juli 2014

uppdatering

Ja nu minns jag inte ens sist jag skriv ett inlägg :P även om jag kan läsa mig till det så har jag iaf glömt bort bloggen lite. så idag fick jag fixa till utseendet lite. kanske jag blir mer sugen på att skriva i den :P heheh

Men iaf lite om vad som hänt.
Jag har läst första terminen i skolan o klarade mig med ganska bra betyg :D sen så har jag även kommit in termin 2 :D

Livet lever på som vanligt. dock har jag nu lyckats gå ner 16!!!! kilo på egen hand. så operationen kommer längre o längre bort. bara att jag hoppas att jag klarar det. men jag ska se till hösten om jag inte ska skriva in mig på gymmet?! vintern och senhösten blir ju inte lika mycket promenader så jag kan nog behöva den sporren. frågan är om man kan få med sig någon att träna med?! om inte annat ska jag fixa någon form av tränings musik.. så har ni några tips på bra musik att träna till så ös på :D de kan behövas :D

sen har jag påbörjat mitt körkort med :D så jag övningskör, så håll er undan när de kommer en blå golf :P hehe nej så farligt är de inte. men jag hoppas jag klarar körkortet ganska fort. ska ta tag i teorin med bara.. men de gör jag nog efter vi varit i Danmark om jag inte tar med mig programmet dit?! jag får se hur jag gör med det..

sen håller jag på med att virka o sticka ännu. har blivit en hel del olika saker som trollats fram. o nu funderar jag på att göra en tröja till texas som han ska få till vintern. kan ju vara mysigt med en olle :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar