onsdag 15 maj 2013

oro

jag vet inte vad de e med mig men den senaste tiden har jag varit jätte orolig i kroppen o kan inte sätta fingret på vad de e. det gör att jag sover oroligt på natten o vaknar mycket o MASSA mardrömmar hela tiden :(

jag vet inte vad jag ska göra för att få de att sluta, har försökt att tyda mina drömmar men kommer ingen vart med de häller :(  så jag har inte sovit bra på jätte länge så skulle verkligen behöva något som gör att jag får sova.. inte tabletter utan bli av med oron på något vis så jag får sova utan mardrömmar för en gång skull o att texas inte väcker mig en natt.. men får se till helgen om de e något bättre då.. för då kan ju henrik ta texas någon natt så jag får sova o förhoppningsvis så slipper jag mardrömmarna med så jag verkligen får sova.

jag har dessutom försökt att koppla av med en bok på kvällen för att lugna mig lite så jag har inga problem med att somna på kvällen men att få sova hela natten är mitt problem :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar