fredag 24 maj 2013

astma, öron inflammation o måla

ja nu händer de mycket.. igår va jag med texas för att kolla hur de går med nya maten. den va bra så den hjälpte honom iaf! sen så lyssnade hon lite på honom o konstaterar att han har astma :( min stackars kille!!! sen för att strö lite mer salt på såren hade han öron inflammation med :( hur mycke ska han behöva genom gå. jag sa till henrik de ända han saknar av all skit vi har nu e ju förfan diabetes med så har han fått allt vi har ju :( hoppas han slipper de iaf för annars så kommer hela familjen bli lidande av de. nu är de inte så farligt efter som hans mat kan jag göra om men skulle diabetes komma med så gör jag om allt för alla o sötsaker försvinner o vi får hitta ett godis som han får äta så fall.. men nu ska jag inte måla fa på väggen utan han slipper nog de!

sen så fick en bekant till mig barn för ett tag sedan så nu idag har jag målat en tavla till henne som jag ska köpa lite ram o så till bara.. hoppas hon blir glad när den dimper ner i brevlådan :D alla brukar ju få fina kläder leksaker o annat bra o ha, jag tänkte att en minnestavla kan vara roligare för den kan hon ha kvar ju ;)

ne om man skulle ta sig lite för senat 11 kaffe kanske?! o börja med maten inom kort, iaf förbereda den :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar