fredag 10 oktober 2014

Utmaning

Ja innan jag börjar med dagens inlägg tänkte jag dela ut en utmaning till er alla.
Tänk er att ni har en redigt dåligt dag eller mår dåligt på ett eller annat vis av någon anledning så kommer de fram en glad människa o ger dig en komplimang o du känner så klart inte denna personen. visst skulle det göra dig glad. att någon uppmärksammade ett drag hos dig eller din tröja även om personen i fråga inte är någon man känner. så jag vill att alla ska ge bort en komplimang idag till en främling. de är inte så svårt egentligen. gå in o köp lite fredagsmys o till kassörskan/kassören kan du ge en komplimang om precis vad som helst typ vilket vackert hår du har, sött ansikte, snygg tröja (om de inte har arbetskläder vill säga) ja fantasin sätter dina gränser helt enkelt.


Men till dagens inlägg så ska vi uppdatera lite om va som hänt idag. Började dagen med att vakna runt 3snåret jätte orolig då jag drömmer mardrömmar :( sen så ringar klockan vid 6 då hade jag somnat om o fortsatt drömma mina mardrömmar :( men iaf jag hoppar upp o får upp alla 4 barnen utan större problem :D så skickade tvillingarna till fritids och de små till dagis o de blev jätte gladda när vi kom dit för då fanns de cyklar framme till dem så de kunde få leka lite lugnt på morgonen :D sen blev de avfärd mot nässjö där jag o emma åt frukost på Thimons så tog en inte så god kopp kaffe med en underbar kycklingklämma till frukost :D efter det var de prov o jag tyckte de gick bra. vissa frågor kunde jag skriva hur mycket som helst på men första o sista var de värre så hoppas jag blir godkänd nu bara annars får de bli omprov.
o nu sitter jag hemma med mina små älsklingar igen o väntar på att deras kära pappa vill komma hem till oss :D sen ska vi åka o handla för idag ska vi mysa till de med 3 rätters middag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar