lördag 22 mars 2014

Lördag hela dagen

Ja idag är det lördag. i morse tog jag mig en underbar promenad till secondhand o fyndade lite, bla ett spel som barnen kommer klara av själv när de har kompisar hemma så inte jag behöver sitta med och som är roliga än memory så jag kan tänka mig o spela det med barnen med om så behöves :D hittade även lite pynt som jag inte kunde låta bli som var 4 olika hönor som var lite knasiga. så söta.
sen gick vi hem och jag skalade potatisen till middagen efter som mamma skulle komma på isterband idag :D mums!!! o när mamma kom hjälptes vi åt med maten som blev underbart god o de blev tillomed en liten låda till mig tills måndag :D sen var de ganska lugnt o vi gick ut på altanen o tog oss lite kaffe o tuva var med o lekte medan texas sov lite.

o mamma åkte ju såklart hem och då slängde jag barnen i badet efter som de var små lortgrisar heheh. Och om bara 3 timmar så har jag min älskade man hemma igen :D längtar så det gör ont!!! ska bli så underbart att få sig en riktigt varm och mysig kram av honom!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar