torsdag 27 juni 2013

i 24 dagar

från och med idag så ska jag skriva ett inlägg om dagen o nu e de för 24 dagar framåt :D så såhär ser min lista ut!

Dag 1 - Presentation av mig själv.
Dag 2 – Min familj
Dag 3 – Det här åt jag idag
Dag 4 – Mina närmsta vänner

Dag 5 – Min första kärlek.
Dag 6 – En perfekt helg för mig.
Dag 7 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 8 – Någon jag kan prata med om allt.
Dag 9 – I min väska.
Dag 10 – Den frisyr jag trivs bäst i.
Dag 11 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 12 – Min favoritresa.
Dag 13 – Min bästa födelsedag.
Dag 14 – Något jag saknar.
Dag 15 – Den här dagen för precis ett år sedan.
Dag 16 – Fula ovanor.
Dag 17 – Det här upprör mig.
Dag 18 – Något jag önskar att jag gjorde mer.
Dag 19 – Det här får mig att gråta.
Dag 20 – Min skoltid.
Dag 21 – Mina rädslor.
Dag 22 – Min favoritplats.
Dag 23 – Mina favoritskor.
Dag 24 – Vart jag helst vill vara just nu.

1 kommentar: