måndag 8 april 2013

dåliga jag :P

Idag är de måndag igen och livet rullar på igen :D jag har denna veckan 5 barn i hemmet vilket inte är så vanligt men de funkar bra ändå. texas har börjat sova i resesäng istället för spjälsängen då han sover bättre i den. så vi pratar om att plocka undan spjälsängen så länge då de e en som ska låna den av oss..

helgen har rullat på, i lördag så skulle emma o ronja sova över dock sov bara ronja över för emma o elliot krockade med cyklarna så emma ville hem igen.. sen på söndagen åt vi stek till middag o efter åkte vi till jönköping för att leka lite. vilket var trevligt så passade vi på att umgås lite med mamma med när vi ändå var där :D
sen idag så händer det inte mycket. barnen i skolan, henrik på jobbet o jag tvättar o diskar idag.. men de e ju som alltid :P heheh sen ikväll ska jag nog ge mig på ett skönt bad då de jag skulle ta igår inte blev så bra efter som varmvattnet var slut o de gjorde att de blev rostigt. inte skönt alls :( men idag ska bara henrik duscha så då kanske jag kan få varmvatten med o få njuta lite!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar