onsdag 2 januari 2013

det gamla o nya året

Nu är de dax att uppdatera bloggen lite. här har de hänt massor sedan julafton.. tex har ett helt år gått iegn då det är januari igen ?! hur gick detta till?!?!? jaja det hände mycket kul förra året. som alla vet fick jag plus på stickan igen ;P sen gifte sig jag och henrik. vi döpte tuva, texas föddes, ja mycket hände iaf.

Detta året kommer de hända en del kul med skulle jag tro, Både Tuva och Texas ska ju börja dagis i slutet av året. de kommer nog vara lite jobbigt men men. sen så har Henrik fått för sig att han ska få upp mig på ett par slalom skidor HAHA de kommer säkert sluta med gipsat ben och kryckor.. menmen kan vara kul o prova iaf.. sen så kommer vi fira våran första bröllopsdag med. Texas ska döpas vilket vi ska börja planera inför med! men jag har massa roliga planer inför dopet så måste bara boka kyrka o så. sen ska här planeras :D till påsken ska jag för första gången åka till Legoland om det blir som planerat och de blir första gången för barnen med men vet ej om henrik varit där?! hmm o självklart får vi inte glömma en riktigt stor sak.. min man fyller ju 40 :D

de kommer säker hända massa mer saker men inget jag kommer på så på rak arm :P

nu ska jag invänta min kära man efter som barnen har bakat sockerfria choklad bollar så vill vi fika lite här hemma med :D

pözz pözz

 barnen lindell
 Fröken blåöga
 mysa med rambou
 i väntan på julen 
 vissa har tomtar andra har halmbockar som vaktar granen jag har en katt 
 julfina
coola gänget 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar