onsdag 12 september 2012

Påkörningen i bodakryss

Nu har de hänt ännu en stor händelse i Bodafors. tyvärr inget som är bra. en familj som jag känt i många år har råkat ut för en olycka eller vad man nu ska kalla det. en man i samhället har hotat denna familjen massa gånger men inte gjort mycket mer vilket man bara brukar ruska av sig men nu så gick han längre. den ena i familjen är lika gammal som jag är och är gravid i vecka 30, hennes man blev påkörd av denna psykopaten med mening sen smet han där ifrån. hennes man vad jag vet fick järnskakning, lite skadade muskler och skrubb sår så det var inte så farligt ändå med tanke på att han blev påkörd!!!! JAG TROR att detta hände pga att denna man hade tröttnat på att familjen lite tagit lagen i egna händer efter som polisen inte gjorde ett skit då de kör alldeles för fort i bodafors och det är MÅNGA som tycker att det är jobbigt att de har sätt till att polisen kommer hit nu o kolla ibland bara för att dom gjort allt för att få ner hastigheten. sen hör man många som är irriterade på att det körs för fort genom samhället men dom är dessutom själva sådana som kör för fort :S helt sjukt

Nu hoppas jag verkligen att allt lugnar ner sig lite och att mina vänner får lite lugn och ro.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar