fredag 30 september 2011

HENRIK

Kärleksdikter har jag slutat med men det betyder inte att jag slutat skriva, jag älskar Henrik mer än vad man kan göra och är livrädd att någonsin förlora honom. han är ju den jag vill leva med resterande av livet med och vi har ett barn ihop som gör att vi måste gör allt för att leva ihop. jag har ifs inte planerat att lämna detta livet men man vet ju inte olyckor kan hända när man minst anar det. gick nyss ut i storarummet för att starta om nätverket och Henrik har ju somnat i soffan ikväll så jag stannade upp för någon minut och kollade på honom när han bara låg där o såg så gosig ut. man får aldrig glömma att stanna upp ibland o bara kolla..jag är alltid noga med att han ska veta att jag älskar honom! även om han nu vet det så vill jag tala om det.. man uppskattar att höra det varje gång :D visst han kan tycka att jag är elak ibland men när de väl lagt sig så ser han ju att det var för hans eget bästa. jag skulle aldrig göra något för att skada min älskade Henrik. mannen jag ska leva med resten av mitt liv <33 älskar dig min underbara man

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar