fredag 14 januari 2011

Fy på mig

ne har jag varit jätte dålig på att uppdatera min blogg igen :( va trött jag kan bli på  mig :P heheh men iaf i måndags va jag hos mödra för första gången o de gick jätte bra.. ska inte dit förän den 27 o göra ett glykostest som ska se om jag kanske har graviditets socker men de e nog ingen fara med de.. mer orolig för den monnen jag ska göra testet efter som att jag inte får äta på 12 timmar innan testst ska utföras :( men jag överlever nog, sen så började jag skolan i måndags o de e jätte trevliga skolkamrater tyvärr har jag varit sjuk i tre dagar nu så jag har inte kunnat gå dit, vilket medförde en tur till VC i dag och tog massa tester o skit o de visade sig att jag inte e sjuk så sätt.. jag har lite torr hud o så men inget allvarligt så antagligen en virusinfektion, vi väntar dock svar på sköldköttel provet men de går nog bra det med :D



V10+1


puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar