måndag 15 november 2010

Måndag hela dagen lång :P

jaha då va de måndag igen o jag har haft de lite halvkul.. vaknade i natt av ett par fötter i ryggen och en sne säng :P hahah sen va de dax att få fram kläder till barnen :D men när jag öppna gardroben så va alla kläder blandade.. sen så åt jag lite när barnen o henrik hade åkt, blev havregrynsgröt vilket aldrig e fel. men magen va inte på min sida utan den såg till att gröten inte fick stanna där den skulle.. usch vill inte ha mat när de blir så men jag e ju HUNGRIG. sen städade jag upp ungarnas gadrob, när jag va klar blev de en ullaredskasse full med kläder som e för små till dem :P heheh sen städade jag skafferiet o kylen så nu e de iårdning på dom ställerna :D

ne nu ska jag se om de finns något att äta.... för de känns som jag e tom :( usch vill bara gråta ju...




puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar